luni, 7 iulie 2008

s-ar


Stam toti intr-un cerc.....primesc ghemul de ata....si nu...nu vreau sa spun cine sunt....

s-ar putea sa fiu o fata.sa fiu singura din cerc care nu e inteleasa...nu, nu are rost.s-ar putea sa dau ghemul la randul meu altcuiva.dar nu...trebuie sa ramana la mine, si sa ma derulez.

s-ar putea sa fiu o persoana sociabila si sa nu arat, s-ar putea ca in urmatoarele 5 minute sa-ti arunc ghemul asta fix in cap,si apoi s-ar putea sa te doara;

s-ar zice ca a fi ceea ce vrei si a nu-ti pasa de restul lumii nu e bine, iar mie s-ar putea sa nu-mi pese in continuare;

s-ar putea ca dupa ce ma ridic sa-mi intalnesc sortitul, si sa rad de el ca imi sta in cale;

s-ar zice ca sunt nebuna, si ca excentritatea mea a depasit unele limite; eu zic ca ei si fac numai ca mine, si s-ar zice ca si asta e ceva anormal;

s-ar putea sa-mi fac bagajele si sa plec de acasa; sa plec in lume sa uit de toti si de toate, si s-ar putea sa aiba unii dreptate; da, sunt nebuna, si nu ma deranjeaza.

se zice ca acest joc al ghemului, e un joc al cunoasterii proprii persoane; "Cunoaste-te pe tine insati si vei cunoaste intreg Universul,cu energiile si fortele sale ascunse"Delphi... ...... m-am cunoscut demult,tare demult, pe cand ma iubeam si pe cand gandurile nu mai formau un prag...pragul dintre vis si realitate.

s-ar putea sa visez cu ochii deschisi atunci cand tu imi vorbesti, si sa nu simt altceva decat ca sunt undeva departe intr-o alta fiinta...poate doar asa simt si eu din nou deja-vu-urile dintr-o alta viata;
generatia Coca-Cola nu ma deranjeaza, ci sistemul care evolueaza;
s-ar putea ca peste cativa ani sa scriu o carte, in care sa-mi povestesc viata cea anosta, sau sa scriu despre cum sa te feresti de o astfel de viata;
s-ar putea sa am si copii, pe care sa-i tin din scurt, si sa nu ii las sa faca ce am facut eu odata, si asta ar insemna sa-mi incalc niste principii;

s-ar putea ca acest ghem sa nu fi fost aruncat la persoana potrivita, imi este prea rusine, si incerc sa ma ascund dupa roseata din obraji;

s-ar putea sa ploua si eu sa ma simt mai bine decat daca ar fi soare;

s-ar zice ca ma feresc de fericire, deoarece nu-mi plac finalurile triste; nimic nu este frumos atata timp cat exista si urat;

graba strica treaba,si s-ar putea sa-mi fi ratat atatea sanse, atatea chestii ce mi-ar fi putut fi cuvenite mie si numai mie;

si ce stiti voi muritorilor? stiti oare pentru ce traiti macar? ca eu inca nu stiu;
s-ar putea sa ma ridic si sa plec...ghemul nu vreau sa il arunc, vreau sa-l pastrez; vreau sa-l desir,si sa mi-l intind... in jurul gatului...

Niciun comentariu: